6 Mayıs 2008 Salı

GALATASARAY MI KİM ?

Merhaba Günlük,

Şükür kavuşturana... Diyemeyeceğim çünkü gelebileceğin en kötü zamanda geldin...

Çalışmam gereken bir Fizik yazılısı ve çözmem gereken bir sürü Matematik testi var. Aslında ben biraz şanslıyım. Bugün okula gitmedim. Yok yok, kaçmadım. Sadece okulumuzun futbol takımı ile Ahmet Zeki Demirci okul takımıyla maçı vardı ve ben de takımda olduğum için gitmedim. Seninle baş başa kalmak için de diyebiliriz... Bu arada maçı 15-0 kazandığımızı da söylemeliyim...

Sana birkaç fıkra ile veda etmeden önce , koyu bir Fenerbahçeli olduğumu ve pazar günü Fenerbahçe'nin Trabzonspor'u 5-2 yendiğini ve gelecek pazar da Galatasaray ile bir maçı olduğunu söyleyeyim.

Galatasaray mı kim ? Öyle kendi halinde bir takım işte... Ha unutmadan ilerleyen saatlerde önemli notlarım olacak...

TAKIM

Dursun öldüğü gece Temel 'in rüyasına girer ve bir iyi, bir de kötü haberi olduğunu söyler.
Temel :
- Önce iyi haberi söyle...
Dursun :
- Bizim takım Cennetspor'u 5-0 yendi...
Temel :
- Kötü haber nedir ?
Dursun :
- Haftaya takımda sen de oynuyorsun !

***

Küçük Temel'e öğretmeni sormuş :

-17. Yüzyıl bilginleri için ne söyleyebilirsin ?

Temel :

-Hepsi ölmüştür öğretmenim...


Not - 1 : Şu an Galatasaray- Milan maçını izliyorum. Skor 2-0 Galatasaray'ın lehine...
Nor-2 : Maç 2-2 bitti.

Yediğimiz iki golün acısını acısını milletçe paylaşıyoruz...

Hiç yorum yok: