13 Mayıs 2008 Salı

MEYABA GÜNLÜK

Uzun bir süreden sonra gene beraberiz.
Bende değişen bir şey yok. Hayat gene çok sıkıcı aynı anda ilginç...
Ben Seçil'e katılmıyorum. Çünkü sürekli bir şeylerin gerçekleşmesini beklerseniz, mutsuz olursunuz... Sürekli beklemekten sıkıcı bir şey bilmiyorum. Beklentileriniz olmayacak ki gerçekleşen şeyler birer süpriz olsun hayatımızda. Hayattan zevk alalım. Hayatı saati saatine değerlendirmek gerekir. Sürekli gelecekte gerçekleşmesi mümkün olan şeyleri düşünerek değil !

Şimdi asıl konuma geleyim. Sizle küçük ama önemli bir sırrımı paylaşmaktan çekinmiyorum.
Ben küçükken problemli bir çocukmuşum. Aileme az çektirmemişim. Diğer çocukların yaptıklarının tersini yaparmışım. Müzikle beraber transa geçermişim. Kısacası birazcık davranış bozukluğum varmış. Bunun üzerine annem , beni psikoloğa götürmüş.

Psikoloğ anneme tedavi için, davranışlarımı izlemesini ve not etmesini söylemiş. Ben de annemin tuttuğu bu not defterinden küçüklüğüme dair bazı anılar okuyayım :

" Cansu Hanım, şu anda yine kabaca oturmuş, balonu ağzında çiğniyor. Çok şımarık, inatçı, sevgi delisi... Tuttuğunu tutturuyor. Çok konuşuyor. Çok soru soruyor. Çok geveze. Geçenlerde bana :
' Senin gözlerin yeşil de benimkiler neden kahverengi ? ' diye sordu. Ben de , babana çektiniz, dedim. O da inandı. Babasına çok düşkün... Cansu beş yaşında. "

" Şu anda Cansu, televizyonda defile seyrediyor. Defile de gelinliklerle ilgili... Mankenler gelinlikleri sergiliyor. Cansu :
' Anne , gelinliklere bak ! Bunlar koca mı bulmaya geliyorlar ? ' dedi. ' Ben ne zaman evleneceğim ? Ne zaman büyüyeceğim ? Ne zaman okuyacağım ? ' diyor. Büyüğünce ne olacaksın, dedim.
' Doktor ' dedi. Ne doktoru ? , dedim. ' Kadın Doktoru ' dedi.
Her defasında farklı bir cevap veriyor. Hala babasını bekliyor. Babasına aşırı düşkün..."

" Cansu Hanım süsüne aşırı düşkün. Süslü kokona sanki. Ver tarağı, akşama kadar tarasın saçını durmadan... Aynaya baksın. Ya da bebeğiyle oynasın. Müzik dinlesin... "

Annemin sayfa sayfa not tuttuğunu gören ablam da , ona özenmiş; bizim hakkımızda yorumlar yapmış. Onlardan da bir parça okuyayım :

"
Başlık : " Allah anneme kolaylık versin ... "
Konu : " Cansu. "
Yazan : "Burcu. "

Bizim Cansu, ABONEYİM, kasetini dinliyor. Cansu'ya biz ne yaptıysak , bu kaset hastalığından vazgeçirtemedik. Cansu yemeğini mutfağa dökerken annem yakalamış. Kızmış. Bunun üzerine Cansu, gene cadının teki oldu. Bazen çok uslu bir çocuk oluyor ; Tansu'yla kedi köpek gibi kavga etmiyor , çok konuşmuyor, fazla soru sormuyor, müziğin sesini açmıyor... Bazen ise cadının teki oluyor. İnat yapıyor, oyuncaklarını dağıtıyor , Tansu'yla kavga ediyor... "


İşte bu kadar Günlük. Bir dahaki sefere daha ilginç konularda görüşmek üzere...

BYK !

Cansu D.......
369- 8/A
ancolypsde

7 yorum:

Adsız dedi ki...

"Başlık : Allah anneme kolaylık versin ... "

halbuki benim elimde patladin :p

Burcu Sufi D.

Cansu Demirtürk dedi ki...

Yıllar sonra bu yazılarla karşılaşmak beni çok şaşırttı ve çok mutlu etti.Teşekkürler hocam,saygılarımı sunuyorum..

aysema dedi ki...

Sevgili Burcu,

Cansu sayesinde yıllar önce seninle dolaylı olarak günlük sayfalarında karşılaşmıştık. Bugün bir kez daha buluştuk. Ortak paydamız Cansu.

Duygularını çocuk yüreğiyle ne güzel anlatmış değil mi ?

Bugün internette baktım, çok güzel bir genç kız olmuş. Daha doğrusu sanırım " Doktor Hanım"... Ve yıllar önceki isteğini gerçekleştirmiş.

Siz o gün olduğu gibi bugün de birlikte, yürek yüreğesiniz. Ne güzel.

Geldiğiniz için, yorumladığınız için çok teşekkür ederim.

İyi Bayramlar...

aysema dedi ki...

Sevgili Cansu,

Hoşgeldin...

İnanın benim için de çok güzel bir duygu yeniden buluşmak. Bugünkü durumunuzdan, başarılarınızdan haberdar olmak...

İyi Bayramlar... Hep mutlu ve başarılı olmanızı diliyorum...

Adsız dedi ki...

iyi bayramlar hocam..cok güzel bir çalışma olmuş..tebrik ederim..

Burcu Sufi D.

Cansu Demirtürk dedi ki...

hocam çok teşekkür ederim ya çok duygulandım..:)bayramınızı kutluyorum hocam,ellerinizden öperim..

aysema dedi ki...

Sevgili Cansu,
Sevgili Burcu,

Çok teşekkür ederim. Ben de bayramınızı kutlayıp sevgilerimi gönderiyorum.

Her şey gönlünüze uysun...