10 Mayıs 2008 Cumartesi

ÖĞRENCİLERİMDEN GELEN YORUMLAR

" Yaş ne olursa olsun, baş çocuktur ; okşanmak ister..."


Öğretmenliğe veda etmeyi düşündüğüm şu günlerde , günlüklerin sahibi öğrencilerimden gelen iletiler beni çocuklar gibi sevindiriyor...

İlk gelen yorumları sizlerle paylaşmak istiyorum. Çünkü bazısı "facebook" hesabıma gelmiş, biri de diğer blogumda yazdığım, bu blogu tanıttığım, yazının altına yazılmış.

Yorumları buraya alarak, günlüğü okuyacak diğer öğrencilerimin de arkadaşlarıyla buluşmalarına katkı sağlamak amacındayım...



Mustafa Çavdar :

Sevgili Öğretmenim,
Yaptığım en güzel yolculuklardan biriydi, sayenizde gerçekleştirdiğim bu yolculuk... İyi ki o günler bir şeyler karalamışız o deftere ve iyi ki başımızda siz varmışsınız...
Çok teşekkürler.
( Bilkent Üniversitesi- Endüstri Müh. bu yıl mezun olacağım...)


Gamze Barın :

Merhabalar Hocam,
Ben Gamze Barın... Şu söz konusu günlüğün sahibi , o 34 kişiden biriyim...
Şu an üniversite son sınıftayım ve birkaç aya kadar mezun olacağım.
Sizden önce ve sizden sonra birçok öğretmenimiz oldu. Birçok ödev, kompozisyonlar, derlemeler yazıp birçok paylaşımda bulunduk o öğretmenlerimizle. Ancak içlerinden hiçbirisi yazdıklarımıza sizin gibi değer verip yazılarımızı sizin kadar önemsememiş olacak ki biri bile yıllar sonra bulup yaptığımız güzel şeyleri paylaşmadılar.
Size bu çalışmanızdan ötürü hem teşekkürlerimi hem de takdirimi iletmek istedim...
Umarım bizden sonra aynı sıralarda öğrenim görecek arkadaşların da yollarına sizin kadar harika bir öğretmen çıkar...
Sevgiler...
(Üniversite : Karaelmas Ünv. Mak. Müh. 4.Sınıf )


Ozan Karahan :

Merhabalar Hocam,
Nasılsınız ? Beni nasıl duygulandırdığınızı izah etmem mümkün değil... Şu an bunu , en samimi arkadaşımla internette paylaşıyorum. O da benimle hemfikir. Çok şanslıymışsınız, benim hiç böyle bir hocam olmadı, diyor.
Sizin bize yaptırdığınız münazaraları , yaklaşım tarzınızı, 14-15 yaşımıza rağmen bizi gerçekten ciddiye alışınızı ve ufkumuzu nasıl genişlettiğinizi anlattım kendisine.
Hocam, tekrar çok teşekkür ederim. Bunu arkadaşlarımla paylaşacağım. Fakat o yıllardaki arkadaşlarımın pek azıyla görüşebiliyorum.
Hocam, sağlıkla kalın. Umarım görüşmemiz kısmet olur. Tekrar tekrar teşekkür ederim...
( İstanbul Teknik ünv.)

Özlem Karaman :

Hocam, çok sevindim. Ben o zamanlar "Günlük " yazdığımızı bile unutmuşken sizin blogunuza koymanızla hayrete düşmüş bulunuyorum. Günlüğe henüz bakamadım. Bakıp yorum yazacağım.
Bakalım o zamanki aklımızla neler yazmışız ?
Teşekkür ederim şimdiden. Size de başarılar hocam...
(Hacettepe Üniversitesi )


Seçil Çakır:

Çok güzel düşünmüşsünüz , tekrar emeklerinize sağlık.
(Kocaeli Üniversitesi- Tıp Fak. 4. sınıf)


Hasene Keskin :

Hocam,
Bize çok değerli bir süpriz hazırlamışsınız. O zamanlar yazması zor geliyordu belki ama defter bugün bizler için o kadar değerli ki...
Aslında bizler çok şanslıyız, hala görüşüyoruz. O zamanlar sorduğum sorunun cevabını şimdi alabiliyorum.
Size çok teşekkür ederim emeğiniz için. Ve bu değerli süpriz için...
(Gaziantep Üniversitesi )

Deniz Kabakçı :

Merhaba Değerli Öğretmenim,
Finaller sonrasında artık büyük bir keyifle yıllar önce yazdığımız günlükleri okumaktayım... O günlerden tek hatırladığım , bu günlükleri acaba yıllar sonra tekrar okuyabilecek miyim, sorusu şu anda. Kesinlikle hiç beklemediğim bir anda bu güzel hediyeniz beni ne kadar mutlu etti anlatamam. Size teşekkürü bir borç biliyorum.
O günlerde de sınavlardan bahsetmişim hala da sınavlarla boğuşmaktayım. Sanırım fazla ciddiye alıyorum. O zamanlar yürüyormuşum şimdi koşuyorum.
Sanırım hayatım boyunca o günleri hep tebessüm ederek hatırlayacağım. Güzel günlerdi, güneşli güzel günler...
(Boğaziçi Ünv. Elektrik-Elektronik Böl. 4. sınıf.)

Gökşen Kılıç :
Merhabalar Öğretmenim,
Bunca zaman sonra sizi görmek beni çok mutlu etti. Biraz da şaşırttı açıkcası. Umarım iyisinizdir.
Az önce " A " sınıfının günlük yazılarını okudum. O zamanlar yazmaya erindiğimiz bir iki satırın şimdi beni bu kadar mutlu edeceğini düşünmezdim. Yazılanları okurken gözlerim doldu, biraz da kıskandım galiba... Bizim de vardı bir defterimiz şimdi kimbilir nerelerde ?
Yazılanlara değer verip o kadar zaman saklamış olmanız ve şimdi bize bu şekilde sunmanız çok güzel. Benim yazım yok tabii ki sayfada. Ben " C " sınıfındaydım çünkü... Ama yine de arkadaşların yazdıklarını okumak yetti o günlere geri gitmeye...
Her şey için çok sağ olun hocam...
( Ank. Hacettepe Ünv. )

Facebook'tan bulabildiğim öğrencilerimin şu andaki okulları:

ODTÜ:
Sena E.....,

Fatih B. H.....

BOĞAZİÇİ :
Deniz K......,
Murat U.....,
Murat Can Ü......

BİLKENT :
Seçkin K.....,
Mustafa Ç....

İST. TEKNİK:
Ozan K....

BİLGİ ÜNV. :
Olgu Ö........

EGE TIP :
Cansu D..... ,
Çağla Ş.....

HACETTEPE :
Özlem K.....

ANKARA ÜNV. :
Çağdaş Engin E.....

GAZİANTEP ÜNV. :
Hasene K....

KOCAELİ ÜNV. TIP FAK. :
Seçil Ç......

KARAELMAS ÜNV. MAK.

Gamze B......



Diğer öğrencileriminkini henüz bulamadım.

Umarım gelip kendileri yorumlarıyla birlikte eklerler. Sabırsızlıkla bekliyorum...


Sevgili Öğrencilerim,
Yıllar sonra sizlerle bu günlük aracılığıyla da olsa buluşmak benim için çok güzel bir duygu. Yorumlarınız benim için değerli bir armağan...
Hele hepinizin üniversitelerinizden mezun olacağınız şu günlerde.

Bu an sizler için çok önemli. Bir anlamda yol ayrımına geldiniz. Çoğunuz iş yaşamına başlayacak. Artık büyükler arasına katılacaksınız. İşiniz her zamankinden zor şu sıralar...
Eşinizi, işinizi seçeceksiniz . Dilerim seçimleriniz sizlere mutluluğun tüm kapılarını açar...

Sizler her güzelliği hak edecek şekilde çalıştınız. Ve bu çalışma sadece ders anlamında olmadı. Sosyal ve kültürel çalışmalar da yaptınız. Güzel arkadaşlıklar kurdunuz. Duygularınızı, düşüncelerinizi paylaştınız, tartıştınız. Dergi çıkardınız. Yaptığınız münazaralar oldukça önemli konuları içeriyordu. Bugün bile, yeni yeni tartışılabilen konuları sekizinci sınıfta büyüklere taş çıkartacak olgunlukta yapabildiniz. Tüm başarıları çabanızla hak ettiniz. Şimdi emeklerinizin karşılığını alma zamanı.

Hepinizin yolu açık olsun. Sevgiler...


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hocam,
Özellikle kusura bakmayın. Maalesef zamanım yoktu. Geç girebildim internete... Arkadaşlarımın yorumlarını okudum, hepsi çok güzel şeyler yazmış, hepsine ben de katılıyorum.
Yıllar sonra bile hatırlanmak o kadar güzel ki... Gerçekten o zamanki güzel duygularımızın zaman içinde kaybolmasına izin vermediğiniz için teşekkür ederim. Emeklerinize sağlık.
Bizi unutmadığınız ve eğitimimize, hayatımıza yol göstericiliğiniz için minnettarız...
Seçil

Adsız dedi ki...

Okuduğum üniversiteyi unutmuşum ... Ben Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi 4. sınıf öğrencisiyim. Stajyer Doktor da denebilir. Bu sene de bitiyor.
Gerçi zaman çok çabuk geçiyor; ama önemli olan zamanın içinde kaybolmayan değerler hocam... Her şey için tekrar teşekkürler ...

Seçil Çakır