15 Haziran 2009 Pazartesi

SON SAYFA


19 Şubat 2001


Selam,

En son konuğun benim, ne güzel! Ay valla özlemişim seni... Zaten bu günlerde her şeyi özler oldum. Derslere ağırlık vermemin mükafatı özlem duygusu herhalde...

Sana gene güzel bir şeyler ararken buldum. Yine sağ olsun arkadaşlar. Güzel, bir o kadar da komik mailler yollamışlar. Eskiden ben de onları kendi arkadaşlarıma yolluyordum, ama baktım ki, ilerleyen zamanlarda, bu olay mail adreslerini kullanmıyorlar ve mailler siliniyor.


Bu senenin çok güzel olması gerekirken sınıf her zamankinden daha monoton. Son yıl, bu yıl... Unuttuk herhalde! Fen Lisesi sınavı bizi bu hale getirdi. Sınavı kabul eden meclis üyeleri utansın! Zaten haftaya Ereğli Festivali'yle aynı haftaya gelmesinin acısını Seçil'le paylaşıyoruz. Sınavdan sonra atlayacan arabaya vın!.. Neyse sayfam az , bari diğer güzelliklere geçeyim...

Bir ateist ormanda gezerken bir anda kendisini bir ayının pençelerinin arasında bulmuş. Ayı, tam yemeye hazırlanırken ateist, "Tanrım, bana yardım et!" demiş. Gökyüzü kararmış ve derinden bir ses gelmiş: "Bunca yıl bana inanmadın, ölüm anında karar mı değiştiriyorsun?" diye... Ateist ise : "Hayır, beni dindar yapmayın; ayıyı yapın!" demiş. Sonra her şey eski haline dönmüş. Gökyüzü normal rengini almış. Ayı da ateiste bakarak: " Tanrım, izninle orucumu bozuyorum!" demiş.

Daha neler var neler, ama yetmez bana ayrılan şu sayfalara. O yüzden bu iğrenç fıkrayla idare etsin arkadaşlar, ne de olsa onlar bana iki sayfayı layık gördüler!..

Ah arkadaşlar! Az zamanımız kaldı... Tadını çıkaralım. Hele derslerde... Burdan beni duyan hocalarımız derslerinde büyük ayrılığa hazırlanmamız için izin vermelidirler.

Ya okula da yazık!.. Eğer FL'ni kazanırsam, okul takımı en büyük oyuncusunu kaybedecek! Benim gibisi zor bulunur!?

Size doğum günümün yaklaşması nedeniyle 'doğum anımı' anlatmak istiyorum.

9 Mart 1986 akşamı ay, dolunaydı. Yıldızlar dünyaya çok yakındı. Hatta
G. Anadolu'ya bir mucize eseri elektrik gelmişti. Amerika'da halk ilk kez o gün hamburger ve hotdog yemedi. Mecliste ilk defa kavga olmamıştı. Bütün halk, 9 Mart'ta doğacak Power Rongers'a bile taş çıkaracak Ece'yi, yani beni bekliyordu . Ve beklenen ses geldi. " Viyakkkkk! "

Bunu bana yazan kankiME, yani Damalıma teşekkürler yani !...

Ya işte böyle... Hediyeler kabulümdür. Geri çevirmem hani! Gerçi tatil günü de olsa bir dık dıkla bana getirin! Ya da APS'ye verin. Kaybolursa da yenisini alın!

Ey, yeter bu kadr! Yazacak bir şeyim kalmadı sana. Zaten günlük yazmak da bana göre değil!

Son yazının böyle olmasını istemezdim. Diğer hayatında bol şans, bol kahkaha ve anlamlı günler dilerim...

Benden Paso

Pai Pai

Ece G...
8-A




SON SAYFA

BİTTİ

Hiç yorum yok: